X
تبلیغات
رایتل
بستن پنجره
با کلیک بر روی +1 وب ما را در گوگل محبوب کنید.
به ما +1 بدهید!
وبلاگ نویسی وراههای افزایش بازدید
کد و ابزار وب + سئو و بهینه سازی + بک لینک با پیچ اتوریتی قوی

مرتبه
تاریخ : سه‌شنبه 23 مهر 1392

یکی از مهمترین بحثها در مورد افزایش آمار بازدید یک صفحه ی اینترنتی(وبلاگ یا وبسایت) بحث بهینه سازی برای موتورهای جستجو و در راس این موتورها سایت گوگل است، گفته میشود در دنیا حدود شصت درصد جستجوهای اینترنتی از طریق گوگل انجام میپذیرد اما عقیده ی شخصی بنده این است که این درصد برای کاربران ایرانی کاملا متفاوت است و شاید بتوان به جرات گفت که گوگل دل بیش از نود درصد کاربران ایرانی را بدست آورده است.
 از این رو خود بنده هنگام بهینه سازی وبسایتهایی که طراحی میکنم تقریبا جز به گوگل به موتور جستجوی دیگری اهمیت نمیدهم(زیرا الگوریتم های جستجوی هر موتور جستجو با دیگری تفاوت میکند و گاهی باید برای هر موتور جستجو نکات خاصی برای بهینه سازی لحاظ شود ولی من اختصاص وقت برای سایر موتورهای جستجو که نتیجه ی بسیار ناچیزی دارند را به صرفه نمیدانم) پس من این مطلب و چند پست بعدی را به بحث بهینه سازی وبلاگ برای موتور گوگل به زبان ساده(که برای همه ی خوانندگان این مطالب مفید واقع شود) اختصاص خواهم داد. از این رو ممکن است در ظاهر مطالب بسیار پراکند به نظر برسند.
 از آنجا که عملکرد موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی است لازم است جهت یادآوری توضیح دهم کلمات کلیدی (keywords) کلماتی هستند که کاربران با جستجوی آنها صفحه ی مورد نظر خود را در اینترنت پیدا میکنند که میتواند یک کلمه یا عبارت باشند مثلا اگر شما همکنون در گوگل عبارت  آموزش وبلاگ نویسی را جستجو کنید احتمال زیادی وجود دارد که در صفحه ی اول با آدرس این وبلاگ (mjmafi.blogfa.com) مواجه شوید پس عبارت آموزش وبلاگنویسی یکی از کلمات کلیدی مربوط به وبلاگ من است که همه روزه بازدیدهای زیادی را برای آن از طریق گوگل به ارمغان میآورد.
 توجه داشته باشید که در بهینه سازی افزایش آمار یک هدف غایی است و هدف فاعلی ما افزایش رتبه ی سایت در نتایج جستجوست به این معنا که لینک وبلاگ ما به صفحه ی اول و احتمالا به نتیجه ی اول نتایج جستجوی یک کلمه ی کلیدی تا حد امکان نزدیک باشد و به این ترتیب احتمال اینکه کاربر روی لینک وبلاگ ما کلیک کند بالا رود.
 یک طراح وب معروف گفته است اگر لینک یک صفحه ی اینترنتی در یکی از سه صفحه ی اول نتایج جستجوی یک کلمه ی کلیدی مرتبط با موضوع آن صفحه در گوگل قرار نباشد آن صفحه یک صفحه ی مرده(غیر زنده) است.

 در مطلب آینده در مورد کلمات کلیدی و نحوه ی استفاده از آنها برای ارتقا رتبه ی یک لینک در گوگل برایتان خواهم نوشت پس مطلب بعدی را از دست ندهید و در صورت تمایل در خبرنامه ی وبلاگ که فرم آن در سمت چپ موجود است عضو شوید.




طبقه بندی:
ارسال توسط مدیریت