وبلاگ نویسی وراههای افزایش بازدید

کد و ابزار وب + سئو و بهینه سازی + بک لینک با پیچ اتوریتی قوی

وبلاگ نویسی وراههای افزایش بازدید

کد و ابزار وب + سئو و بهینه سازی + بک لینک با پیچ اتوریتی قوی

کد گوگل پلاس برای مطالب وبلاگ وسایت

در این پست  کد گوگل پلاس برای مطالب وبلاگ وسایت  را برای شما آماده کردیم دقیقاً همین نمونه ای که  در وب ما مشاهد میکنید. دوستان گوگل پلاس باعث افزایش پیچ رنگ گوگل وب سایتتان می شود  یعنی  وب شما در نتایج جستجوی گوگل محبوب شده و این طور میتوانید باعث افزایش بازدید وبلاگ و سایت خود شوید به دقت  " نکته  نهایی " زیر را مطالعه کنید .


  کد شماره 1 :




  کد شماره 2 :





نکته نهایی:
کد شماره 1 رو قبل از تگ <head/> تو قالبتون بزارید
کد شماره دو رو بعد از تگ <body> در قالبتون بزارید
اگه میخواین این پنجره تو سایتتون به جای سمت چپ تو سمت راست قرار بگیره تو کد دوم در خط اول left رو به right تغییر بدید .


در صورتی که مشکل داشتید و یا سوالی در این مورد دارید نظر خود را در همین پست ثبت کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم شد . باتشکر از همراهی شما ...


وقت مورد نیاز برای ست شدن dns

با سلام


هنگامی که dns  را ثبت و یا تغییر میدهیم معمولاً حداکثر 24 ساعت می باشد . اما در ایام تعطیلی مثل 5 شنبه و جمعه و ... تعطیلات از 48 الی 72 ساعت وقت مورد نیاز می باشد در صورتی که بیشتر از این شد میتوانید با قسمت فنی میزبان وب یا دامین  تماس یا تیکت زده جهت بررسی و رفع مشکل در تاییید دی ان اس (dnd) دامین .

با تشکر از همراهی شما عزیزان

بک لینک ، رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی یکی از روش های موثر افزایش بک لینک صفحات اینترنتی محسوب می گردد. چنانچه رپورتاژ آگهی مورد نظر حاوی بک لینک های فالو و در سایتها ی معتبر باشد نقشی مهم در موفقیت سایتهای اینترنتی خواهد داشت. رپورتاژ آگهی از یک طرف راهی مناسب و هدفمند در جهت شناسایی پایگاه های اینترنتی و از سوی دیگر روشی فوق العاده در بهینه سازی و سئو سایت محسوب می گردد. علی رغم اینکه در ظاهر میان رپورتاژ آگهی و سایر مقالات و مطالب منتشر شده در فضای مجازی تفاوتی نیست اما تبلیغ غیر مستقیم و اهداف سئو وجه تمایز این دو از یکدیگر است. با این تفاسیر اگر چه رپورتاژ آگهی یکی از موثرترین روش ها در شناسایی و پیشرفت صفحات اینترنتی در فضای مجازی محسوب می گردد، اما هزینه گزاف آن در وب سایت های پربازدید مانعی برای صاحبان سایتهای کوچک و وبلاگ نویسان در معرفی فعالیت های آنهاست

تگ های h1 و h2 کجا استفاده کنیم؟

اول اینکه این تگ ها رو کجا استفاده کنم؟قالب یا برا هرپست این تگارو بذارم؟ 

و اینکه چطوری تگ ها رو قرار بدیم؟ 





مهمترین کلمات و جملات که برای سایت ها و وبلاگ ها مهم هستند در این تگ ها قرار میگیرند.برای مثال تیتر صفحه اصلی یک سایت که کلیاتی در رابطه با آن سایت را دارد و برای موتورهای جستجو حائز اهمیت است درون تگ h1 قرار میگیرد.ارزش تگ های Heading به ترتیب زیر میباشد:

تگ h1 = ارزش خیلی بالا

تگ h2 = ارزش بالا

تگ h3 = ارزش متوسط

تگ h4 = تقریبا استفاده نمیشود و ارزش کمی دارد

تگ h5 = تقریبا استفاده نمیشود و ارزش کمی دارد

تگ h6 = تقریبا استفاده نمیشود و ارزش کمی دارد